JobbigJobbig dag

Hols!
Idag har varit en så enormt jobbig dag värkligen, har inte varit på toppenhumör av vissa anledningar..
Men man får ta sig i kragen och värka vara på lite bättre humör.
I alla fall, idag har "banverket" varit hos oss och informerat lite, det kom en kille till oss som heter Greger och patade om vad han har varit med om när han fick 16000 V, och det kan jag säga att det inte var några roliga grejer.
OBS håll er borta från ordet -överslag- säger jag bara!
En sak till idag som inte var så uppfriskande var ju att vi hade coopers test idag, och det innebär att man ska springa 2 km på så kort tid som möjligt, men jag har ju ont i halsen som tur är så jag ska göra om det on fyra veckor tror jag. Gött.
Nu sitter jag här och tycker synd om mig själj för jag har precis blivit av med fjärrkontrollen, inte kul, inte kul.
Aja nu ska jag läsa lite glosor, och äta något gott till. godnatt sov gott.

PS vill bara medela att det bara är 10 dagar kvar tills mami och jag åker till globen för att se Lady GaGa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0