På stan men Neo & Ola


Tjabo!
Inatt har Sanna, Kristin och Elin sovit hos mig, och vi har tagit massor med fina kort, och kristin jag vet att du fortfarande älskar våran bollmössa. ps kan lägga upp lite bilder från igår om jag får (A) haha.

Idag klockan 1 drog vi till stan för att kolla på Neo och Ola. Det var värkligen kanon!
JAG BLEV VÄRKLIGEN SHOCKAD ÖVER HUR SÖT NEO ÄR, ETT UNDERBART LEENDE.
Först så spalade han Human Frontier, som är så bra sedan spelade han Flower pover supergirl.
Efter han gade spelat klart så fick man köpa skiva om man ville, och få den signerad.
Innan idag så var Sanna ett stor fan av honom, såklart skulle hon köpa skiva och få en autograf.
När vi kom fram till Neo så var det en gubbe som kom fram och sa, den här tjejen vill ha en kram av dig, så det fick hon. Det visade sig att Sannas pappa kände honom. Det var ju snällt av honom, plus att han jobbar för Motala tidningen så troligtvis så kommer Sanna med i tidningen på måndag, HoppasHoppas!
Men det var inte sista gången för sanna att träffa honom, hon gick fram till honom igen och fick massor av kramar.. som ledde till en puss på kinden. Inte dåligt sanna inte dåligt för att vara den första "Daten".
I slutet blev hon ju lite småkär sådär.
-Men vem blev inte liksom, man blir helt tagen i hans leende, helt galet. Du får be watching me.
Men faktist så ska jag nog hålla mig till killar i min gen ålder (Eric Saade)
-Han är min man, bara min man.



Neo - Human Frontier

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0