22/4







Hejsan Hoppasan!

Nu har jag skaffat blogg igen, lite snyggare design tycker jag själv. Om jag inte skulle fått hjälp av Andrea vet jag inte hur den skulle sett ut o_O
Aja, idag har vi klarat av det sista nationella provet i matte, det är så himmla skönt faktist. Jag tror att det gick skapligt i alla fall.

Jag måste bara nämna att den 28 juni blir jag den lyckligaste människan på joden för då bär det av till USA - Los Angeles på språk. Det är helt galet!
Jag ska vara där i tre vecckor och bor på en skola med massor med andra elever som ska läsa engelska. Det ska faktist bli riktigt häftigt. Man får ju hoppas att man lär känna massor med andra människor som man umgås med i framtiden.
JIHA SÄGER JAG BARA, LYCKOS MIG!

Nu ska jag snart äta och träna lite på läxan.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0