Ett välkommet samtal


Imorse när jag gick upp runt halv nio tiden, då fick jag telefonen av pappa i handen han sa att det var min mentor. Jag blev plötsligt rädd för att jag hade missuppfattat tiden eller något. Men när jag pratade med henne så sa hon att matkorten som dom skulle dela ut idag var försenade och den enda lektionen vi skulle ha idag var inställd. Wiho så det blev ingen skola idag. En bra start tycker jag hah.
Så istället så bakade jag jordgubbspaj, den blev jätte god, så idag har jag suttit och kollat en del på The hills season 2 och njutit av ledigtheten. Nu ska mamma och jag göra lite mat tillsammans, tror det blir pasta och kött.
hörs imorn mina pussgurkor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0