intressant inlägg - not




Ja.. jag vet att jag har varit jätte dålig på att uppdatera bloggen på några dagar, men det är därför jag har verkligen inte haft någon tid.
Idag har jag tillbringar en stund på stan men mina flickor, men blev ett inköp som var en hög kjol. Men den kommer inte på bild idag. Ni får nöja er med dessa bilder idag haha. Men vi hade i all fall jätte trevligt, vi hann till och med en fika idag, inte dåligt. Jag tog blåbärspaj med vaniljsås, medans dom andra tog chokladboll och cola.
Men just nu sitter jag och diggar musik medans jag väntar på dom andra ska komma så vi kan hitta på nåt, jag tror cassi skulle ta med sig en film som heter Killers, vi får se om den är bra. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0