Lördag 7


Nu är det bara typ två veckor kvar tills skolan börjar, det känns verkligen inte som det har gått 9 hela veckor sedan sommarlovet började, det är sjukt. Men så är det.
Och det är bara två dagar kvar till sanna åker och bosätter sig i Umeå, jag kommer sakna henne som attan. Sanna Maria Johansson säger jag bara, tänk på vad du ger dig in på!
Men på nyår ska vi alla tjejer förhoppnings vis upp och fira, längtar!

Gött nu har vi beställt, en extra hårdisk till min dator med 250 Gig, det blir säkert bra för jag har fått hushålla med mina 75 Gig och just nu kände jag att det inte räcker riktigt. Nu blit det att ladda med filmer till den tunga vintern (a)


David och jag spelade Monopol, självklart så blev han en dålig förlorare! (OBS flaskorna till höger ingick inte i vår fika paus haha)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Kommer sakna dig sjuuuuuuukt mycket min lilla trollunge!!!!<3333333333333

2010-08-08 @ 09:57:47
URL: http://ladiesfirst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0