Rix Fm Festival

Denna dag började med att Jag, Kristin och Cassi tog bussen i Linköping kl kvart i 12. Där strosade vi runt lite inne i stan och shoppade lite smått.
Efter typ en och en halv timme så var det dags för lunch, vi hittade ett mysigt sätte där vi satt ute och åt. Jag och Kriston tog en sallad med pasta och kyckling med fetaost, och cassi tog bakad potatis med kyklingröra tror jag. Men det var jättgott tycker jag.



När vi hade ätit klart så gick vi till Kungsträdgården, tror jag det hette, där alla artister skulle vara. På lilla scenen var Timoteij hah, man fick ta lite autografer med det gjorde vi inte för dom är B-kändisar haha.
Två timmar kvar tills ola skulle ha signering, så vi gick bort och köpte glass och slush. Namsi!
Klockan började närma sig och cassi blev mer och mer stressade för att vi inte skulle hinna tillbaka! Men hon beställde i all fall Olas nya album och så fick hon hans autograf!
Men vi träffade inte vilka som hälst utan Jonas Brothers :D. Det bästa på hela dagen haha.


Jag är väldigt stålt, man fick till och med en Camp rock 2 T-shirt!

När allt var klart där så gick vi nästan direkt till stora scenen för att få bra platser. och det fick vi såklart, längst fram! När det började så var det först nåt kom-igång-band som sjöng lite covers.
Nu var det dags! Velvet började men hon var inte bra. ERIC ERIC EIRC
Åh när min man Eric Saade kom ut där så blev man ju helt paff. Han sjöng: Masquerade, Break of dawn, Manboy. Ni ska bara veta, det var en mittengång här dom kunde gå ner och det gjorde han. Jag nuddade han arm!!!!!!!!!!!!
Vill bara säga, jag älskar dig.




woundeful

När alla artister hade sjungit klart så sa dom att Erik Grönvall var på väg sitandes på em moped och att han skulle uppträda klockan 10 men det orkade vi inte vänta på så vi ringde till Pamela att hon skulle hänkta oss. Det tog typ 45 minuter för dom att komma så då gick vi in på Mcdonalds för cassi skulle köpa en dricka och hamburkare. Hmm tog lite tid bara, vi stod där i 40 minuter bara för det var så mycke kö och hon i kassan gjorde det inte bättre för det var två köer men bara en som stod i kassan, och han tog bara dom från den andra sidan -.-
Så så såg våran dag ut i linkan. hejsvejs!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0