schnitzeln räddade min dag

När jag vaknade i morse så kände jag på mig att det skulle bli en tråkig dag här hemma. Så jag smsade till lite folk vad dom skulle göra, men alla hade något redan bokat!
Rätt som det var så ringde farmor och frågade om David jag och Sarah skulle med till vätterhästen och äta schnitzel! Jag lovar det är det godaste jag vet, vi var där för några år sedan, det är sagolikt alltså!
Dom är galet stora men skit goda verkligen!


snodde bilder från nätet med dom såg typ ut så.

Efter maten så åkte vi till hästholmen som låg några minuter där ifrån för att ha en glass vid vattnet.

Kommentarer
Postat av: cassi

hehe har ni glömt bort mig =P

2010-08-06 @ 21:49:53
Postat av: Majah

vad snackar du om nu? :p

of course not, mitt hjärtegull!

2010-08-07 @ 18:23:47
URL: http://majahdisland.blogg.se/
Postat av: Majah

ahh fattar, med jag skickade ju till dig ;)

2010-08-07 @ 18:25:52
Postat av: cassi

haha gjorde du? hahaha mitt minne är ju sämre än dit, hjärtegull^^ haha



2010-08-08 @ 00:18:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0