Skola imorn!

Så nu var sommaren 2010 över, men jag är nöjd över denna sommar som har varit. Jag tror det har varit den bästa i hela mitt liv, många upplevelser och händelser som man alltid kommer minnas.

Morgondagen ser ut som sådan att pappa skjutsar mig cassi och kristin till skolan till halv evla tiden, och där börjar det med något upprop i hörsalen. Sedan har jag faktiskt ingen aning om vad som står på schemat. Men jag tror att vi ska övernatta men det är ännu oklart!

Nu ska jag nog ta fram dom kläderna jag ska ha imorn och packa min fina väska med dom sakerna jag ska ha med mig och till sist äta hamburgare och kanske fruktsallad.

Lycka till Sanna, hoppas att du får det toppen där oppe, saknar dig.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Detsamma älskling<3

Saknar dig massor!!!<3

2010-08-23 @ 09:48:05
URL: http://ladiesfirst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0