Vampire Suck

Äntligen klar med mitt brev till Carlsund, man var tvungen att skriva ett satans brev om sig själv innan man börjar till hösten. Tycker det låter lite som barnplågeri eftersom man inte ska ha några läxor på sommarlovet, men det är skönt att ha det avklarat nu i alla fall!

Gud vad jag ser fram emot fredag, för dåär det rix fm festival i Linköping. En av artisterna är min man Eric Sadde!
Vi ska va där i tid så vi får bra platser med, så vi åker nog härifrån ganska tidigt för jag tror vi ska gå på stan en liten stund med. Sedan lite senare så ska vi kolla om filmen "Vampire Suck" går för i så fall ska vi gå på den. Det är en parodi av Twilight filmerna, haha den verkar jättrolig!



Kommentarer
Postat av: Sigrid

Förlåt för att jag säger det här, men filmen suger så jävla mycket!

2010-08-17 @ 21:43:44
URL: http://siigrid.devote.se
Postat av: cassi

måste nog faktiskt hålla med sigrid =P Har inte sett den då men den verkar lite överdriven, hålla ja menar bellas huvud blir en hamburgare, hehe^^



Ja har fortfarande inte fått något brev om att skriva ett brev ^^

2010-08-19 @ 09:48:50
Postat av: Majah

s: haha okej vi får se då!

c: jo cassi det har du, jag har till och med sett brevet hemma hos dig haha, försök inte lilla vän!

2010-08-19 @ 12:11:34
URL: http://majahdisland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0