Disneyland

går var jag så ganska trött när jag kom hem så jag orkade inte skriva så jag får ta igen det idag istället.
Vi åkte ca klockan halv nio och kom hem klockan nio på kvällen, så man kan säga att det blev en långdag där.
Men asså jag måste säga att jag blev väldigt besviken faktiskt. Det var inga roliga karuseller, eller en som jag tror heter space mountain. Det var som en berg och dalbana fast man såg ingenting bara massor ut av stjärnor och rymdsaker, den var lite sådär majah karusell style. För jag gillar DAGEROUS karuseller!
Men Disneyland är väl mest för yngre barn så det kanske är ganska klart. Men jag såg allt alla Disney figurer och det "stora" slottet som är i mitten av parken. Jag kan säga att den inte var stor alls. 
En sak till, vi fick fem dollar var för att vi inte vi fick någon lunch under dagen. Så när det var lunch dags så skulle vi ta något slags snabbmat, så det blev hamburgare för min del. jag säger bara omg man får verkligen inte mycket mat för pengarna där inne på parken, min hamburgare var liksom fem cm i diameter, haha det var den minsta burgare jag sett. Plus att det bara var en burgare utan ketchup och allt.
Så om man sammanfattar detta så bli svaret : dit åker jag inte igen, inte värt pengarna :)
PS jag hade min lilla kamera idag och jag glömde usb hemma, så jag får ta många bilder från linns!




Ful bild på mig men hade ingen annan.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0