Göteborg

choppsan!
Klockan är 22.56 och jag kom kanske hem från Göteborg för en timme sedan, det är därför jag inte har uppdaterat någonting dom senaste dagarna.
Men det var en lyckad resa i alla fall, vi åkte med ett par barndoms kompisar till oss, så den första dagen som var igår haha så gick vi på Universeum, för dom som inte vet vad det är så kan jag berätta att det är typ ett jättestort hus med djur från hela världen och massor med experiment och en massa sådana saker. Men faktist så tyckte jag inte det var något speciellt. Det skulle ha varit kul när man var yngre men inte så jätte kul som 16 åring.
Efter det så drog vi tillbaka till hotellet för att ta en snabb dusch innan vi skulle ut och äta.
Vi hitade en jätte mysig restaurang i närheten där vi bodde, med jätte god mat!

Eftersom vi bara skulle bara där i två dagar så var idag sista dagen, så idag så blev det bara shopping för våran del, jag hittade ett par jeans på topshop och en t-shit på BikBok.
Plötsligt när vi gick i nordstan som är en skitstor galleria så fick jag se en tjej som var med på min språkresa, och hon bor liksom inte ens i Göteborg, det tyckte jag var skitkul !  
nu ska jag nog ta en blunder tills imorn bitti, pusspuss

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag tyckte det var jätteskojsigt på Universeum (A)

Jag kände mig som en 6åring igen :')<3

2010-07-30 @ 13:48:23
URL: http://ladiesfirst.blogg.se/
Postat av: Majah

hahahah, jag tyckte det var skit tråkigt! x'D

2010-07-31 @ 20:46:42
URL: http://majahdisland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0