Helgledigt från skolan

Hejsan idag har det verkligen varit jätte varmt, redan från första början av dagen, för det brukar det inte vara. Oftast så är det disigt och lite småkyligt och senat så klarar det upp.
Så när vi kom ut från frukosten så var det stekväder ute - gött!

Men på tal om maten, frukosten är verkligen jätte bra, tre olika sorters meloner varje dag,jätte god fil, bacon, scrambled egg, bröd, muffins, kladd kaka, glass och mycket onyttigheter haha. Men där emot så finns det inget pålägg men jag vet inte riktigt om dom brukar ha det här.
Idag var faktist en första dahen vi fick onyttig mat, det var pizza och pasta med ost. Dom andra dagarna har det varit jättenyttig och god mat.

Nu ska jag göra mig i ordning för kvällsmat och någon kvällsaktivitet som jag inte riktigt vet vad det är. Men det blir säkert bra.
PS imorn drar vi till Disneyland hela dagen, jag har en liten aning om att det kommer bli väldigt varmt.



Idag var det "poolparty" stod det på schemat men jag vet inte om man kan kalla det dä.
Det var liksom bara en helt vanlig dag vid poolen bara att dom hade satt upp en plast planch
som det var lite palmer på hah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0