Huntington Becah

Idag gjorde vi en liten utflyckt tilöl Huntington beach, det började med att alla gick på bussen och efter en halvtimme så ropar dom i högtalaren att det är fyra stycken som inte har betalat. Så därför så fick vi åka tillbaka hela vägen hem till Colleget, för att en ledare skulle gå ut ur bussen. Men när hon gick på igen så hade dom bara räknat fel, åhhhhhh så himla onödigt, först så sa dom att vi skulle åka tillbaka dit och vi skulle fått en timma och sola på standen. Vi hade ju liksom betalat 40 dollar för denna resa och man vill ju inte bara får en timme där då. Men till slut så lyckades vi får vår vilja igenom, så vi fick typ 3-4 timmar så det var perfa!

Denna strand asså, det var den bästa på hela resan, typ en mil lång stand som är kritvit, en lång oc brygga som fick ut, livvakts torn, hih äkta Amrikanskt and I love it!
Ni ska bara veta hur mycket folk det var, men det var inga mörklingar, det är otroligt, det var bara majah smak!
Den stranden är faktist känd för sina surfing killar. Just det, det var faktist några från våran grupp som tog surfing lektioner, men jag kände att mina pengar ränner iväg så jag hade inte råd med det. 
Jag är ledsen jag tog faktist inte med mig min kamera för jag ville inte ha sand i den.





Här var vi idag, en dag kan nästan inte bli bättre!
Sol, bad, span, glass!




Kommentarer
Postat av: Sanna

omgomgomg.

så avundsjuk :')

2010-07-15 @ 16:45:26
URL: http://ladiesfirst.blogg.se/
Postat av: Sigrid

Säger som sanna :)

2010-07-15 @ 18:16:08
URL: http://siigrids.blogg.se/
Postat av: kristin, cassi, sanna

vad menar du med mörklingar?

har du blivit rasist på de senaste veckorna? :D

2010-07-15 @ 20:19:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0