Anshönte


Anshönte allihopa!

Igår hade jag mys med Sanna och Elin, åh jag har saknat elin för jag har liksom inte träffat henne på hela sommarlovet. Så igår hade vi High School Musical maraton hemma på Dynudden, härligt för det var länge sedan man kollade på dessa filmer. ZAC EFRON ÄR JU SÅ SNYGG SÅ.. 
Det satt ju inte fel med lite gossip heller medans vi åt, det är alltid välkommet haha. 

När vi vaknade imorse så gick vi morse så åt vi först frukost och fikade, och lekte hollywood fruar och målade varandras naglar haha, så söta var vi, men jag måste säga sanna vi ska nog inte satsa på manikyr branschen.
Sedan fetade vi oss lite till, vi bakade bröd, med det stod att det skulle bli 48 brön. Men sedan när vi hade bakat degen i bakmaskinen så fanns det typ ingen deg kvar för all deg satt på sidorna, en millimeter tjockt eller nåt så vi var tvungna att göra mer deg. Men dom blev sten goda till slut i alla fall!




Kommentarer
Postat av: elin

du fattar inte hur tomt de vart....<3

2010-07-31 @ 21:46:26
URL: http://elinrebeckaa.blogg.se/
Postat av: Sanna

Sten goda xD HAHA

vilken lirare du är Majah

2010-08-02 @ 23:54:16
URL: http://ladiesfirst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0