Mötet med Marcus!

Idag var den stora dagen som alla har väntat på haha, när jag skulle träffa Marcus som bor här i California. Först så skulle jag inte få träffa honom själv, sen så fick jag det, efter det frågade jag mamma och jag fick följa med han till där han bor och kolla vart han går i skola och vart han bor och så vidare, och bara för det så var min ledare tvungen att prata med mamma, för mamma hade sagt att det var okej först, men sen så ändrade hon säg efter hon hade pratat med Jesper -.-
Men till slut när klockan hade slagit 2 så hörde jag någon som ropade mitt namn bakom mig när jag satt och väntade vid bänken nere vid Painter street, hah. Där kom han lille Marcus, gud jag var faktiskt lite nervös innan, med det gick över sedan efter en stund. Åh han var verkligen en jätte snäll kille.. som går att lita på mamma!
Efter några minuter så skickade sanna en sms och frågade om inte vi kunde på upp på mitt rum och loga in på skype så vi kunde prata och se varandra i webcam, så det gjorde vi. Det var mycket trevligt, både svenska och engelska.
Om jag får säga så kommer jag faktiskt sakna han lite för det var en upplevelse att träffa han i verkligheten.

Marcus

Bilden är hemsk på mig, men ändå ett minne!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Din jävel :')

Jag är så fruktansvärt avundsjuk </3 haha

2010-07-16 @ 15:18:15
URL: http://ladiesfirst.blogg.se/
Postat av: Anonym

ÅH vad kul :D!

2010-07-18 @ 11:36:37
URL: http://siigrids.blogg.se/
Postat av: sigrid

mitt namn försvann >>

2010-07-18 @ 11:37:06
Postat av: Anonym

Fint hår :)

2010-12-13 @ 03:27:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0