Stek vid poolen


Såg en bit av L.A när vi skulle till Beverly Hills

Mumsy!

Denna dag började väldigt segt kan jag säga, fredag you know..
åh idag fick vi tillbaka våran dåliga engelska lärare, hon kan verkligen inte förklara saker, för igår hade vi en jätte bra lärare som hette Miss Lopez. Hon hade humor hon. Men vi fick vi reda på att hon bara var vikarie för den dåliga, intekul intekul!
När det var rast en kvart idag så kom solen fram runt elva tiden, det är ju underbart, dom här senaste dagarna så har det varit molnigt fram till 2-4 tiden varje dag typ, så vi har lite ångest för att vi ska vara för bleka när vi kommer hem igen. Så idag har vi legat och stekt hela dagen lång, plus att vi hittade glass för en dollar, det är åtta svenska kronor alltså! Det är ju super billigt och det var ju likson för alla glassar, så jag slog till på en sandwish.

Imorn blir det en tripp till L.A city och shoppa och så ska vi till Hollywood samtidigt. Hollywood-skylten in My Heart!
Det har alltid varit min dröm att se denna fantastiska skyllt! Man får ju hoppas att det blir en bra dag och så får jag se om jag hittar en keps till dig på David!

P.S bara så ni vet så gick jag och köpte en yoghurt för vi hinner inte få någon frukost imorn, man får bara en snuskig frukost-påse med en massa kakor och nötter,, bläää.
aja, pusspuss

Kommentarer
Postat av: xiu

Hollywood<3

2010-07-10 @ 12:49:54
URL: http://xiu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0