Vår tripp genom Los Angeles

Idag har vi åkt långtur runtt i Los Angeles, Hollywood, Beverly hills, det var AWESOME!
Gud jag vet inte vart jag ska börja..
Men dagen började klockan halv nio, då skulle vivara samlade vid bussen, då skulle vi till L.A city.
Asså det är sjukt vad höga husen är, vilka mästerverk!


Denna byggnad kostade 200 miljoner dollar att bygga, om ni ville veta

Någon slags staty som står mitt i öppningen till någon byggnad som jag inte kommer ihåg vad det var haha



jag är hemsk ful på denna bild men whatever.. (Camilla)

Sedan när vi var klara där så hoppade alla på bussen och drog till nästa ställe, det var med ett ställe som är känt för något men jag kommer inte ihåg.. det var så himla mycket information vi fick på samma gång.



Vi träffade på en The Simpsons buss hah

Detta är ett postkontor på väg till China Town.

Några tuffa grabbar som spelar baseboll.

Finally har vi landat i Hollywood, där fick vi gå runt ungeför en och en halv timme bland alla affärer. Men om jag får säga så fanns det inte alls så många affärer där som jag hade trott, men jag köpte två par shorts.
Bara för att vi fick så lite tid så han jag inte och spring och leta efter några speciella stjärnor, don som jag träffade på var Michael jackson och Jonny Depp

Michael Jackson stjärnan.

Yoghurt men jordgubbar, godis, glass, kakor.

Åh det här är typ höjdpunkten på hela dagen, den här gatan heter Rodeo Drive. Det är en gata med bara svindyra affärer, det var till och med en affär man var tvungen ha bokat tid till innan man fick gå in, kan ni tänka er. 
Jag och camilla gick in en smyckes affär, det var sådana dära smycken som kändisar har haft på sig, gud jag tror att dom kostade typ 10 miljoner för ett par örhängen, diamanter you know!
Ser ni jag bara tog ett kort här, man kan inte se en enda ful bil, det var galet hur lyxigt det var.
När vi skulle gå tillbaka till bussen, då kom det en sådan där guiding buss och körde förbi, och vet ni vad guiden sa, jo.. här till höger ser ni Linsey Lohan, Hi Linsey!    HAHAAH han mena ju camilla, coolt va!
Då tog jag på mig mina solbrillor för då kanske alla tror att jag var en kändis med, för dom brukar ju inte vilja leva i rampljuset hala tiden. 

En liten simpel bil eller vad tycker ni?

Jeans shorts från Zara
Linne från Forever 21
Tröja från Victoria's Secret
Shorts från en souvenir affär


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0