Vår dag från Beverly Hills



Nu är klockan ungeför halv elva på kvällen här i Amerika och det är sängdags, det har varit en underbar kväll med hög musik och dans, alla kom hem precis genomsvetta men det var det allt värt.
Så som sagt idag har vi varit i Beverly Hills shooping mal. Det var grymt. 
jag måste bara nämna vid en affäringång stod det en kille/ung man med bar överkropp. Och när jag tittade till så var det ju han som var på den stora affischen utanför själva butiken. Han var modell så där fick man pousa eller hur det stavas med honom mohaha. inte dummt ni!
Här kommer lite bilder från dagen.



jag lovar det finns bara vita bilar där !

Los Aneles city


Där du mamma hahah




Alla shoppar på Viktora's Secret




Min nya kjol från Vickan Secret hah

Kommentarer
Postat av: Sanna

Haaaaaaaabibbbi, HAN VAR SMOKEN HOT!;D

2010-07-02 @ 11:44:31
URL: http://ladiesfirst.blogg.se/
Postat av: Xiu

är så aviss på deej!! :(

2010-07-04 @ 01:33:08
URL: http://xiu.blogg.se/
Postat av: Kristin

AAAAAAAHH!!! vad orättvist!! jag vill meeeeeed!!!

hahahaha, jaa, han var mycket snyggare än killen i stockholm du ;)

hehe, nu kan man ju typ kalla dig för " Majah som poserar med snygga random killar på stan" hihi :D

och btw, the twilight saga skrev på facebook att några från eclipse skulle vara nånstans i LA idag, 4e juli, men du ska ju till disneyland :( fast det blir ju säkert jÄttekul det med ;D

PUSS <3

2010-07-04 @ 18:37:49
Postat av: Kristin

ps. kjolen var jättefin :D:D

2010-07-04 @ 18:38:30
Postat av: Majah

haha ja det vet jag allt att ni vill!

han i stockholm var som en fis i rymden ju, mumsy haha :)

NEJ DI SKOJAR :o UCSH DÅ VI SKULLE HA ÅKT DIT IDAG ISTÄLLT! :(

idag var vi och shoppade och stekte på monica beach :)

2010-07-05 @ 04:38:32
Postat av: Tobbe, -> Tomelillas största blogg...

Hejsan hoppsan!

Läget?. :)



Ha en toppendag! :D

2010-07-05 @ 05:31:33
URL: http://tobbees.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0