Santa Monica

Tjaba tjena hallå!
Idag har vi varit på Santa Monica, det är en jätte stor strand!
Vi började med att shoppa jag och Camilla, åh det var som en dröm att gå där, Forever 21 och urban outfiters och massor av andra bra affärer!
jag köpte en klänning från H&M hah, en linne från Urban outfiters, en tröja från pink.. någonting och en tröja till från Forever 21. 
När vi var färdiga med shopping, så gick vi ner och stekte på standen, åh jag har ju den där dumma kameran igen, jag som tog så fina bilder :(
men jag får väl lägga upp när jag kommer hem!
Linns bilder kommer här


Piren i bakrunden


Åh herregud var mycket folk det var på stranden, det syns inte på bilderna men oh shit!
Sen så var det flera hundra kors uppställt på rader på standen,  jag tror faktiskt att det är sådana där vita kors för människor som har dött där!
Men det kan jag förstå för det var verkligen jättestora vågor typ två och en halv meter eller nåt!

Men ha en bra dag, nu ska jag borsta mina gaddar. pusssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0