Venice Beach



Sorry för att jag inte har uppdaterat, men det är för att internet inte har funkat för oss. Men nu har vi bytt lösenord så nu funkar det prima.
Nu är klockan 6.43 här och vi ska snart ner och äta en god frukost, och sedan trippa ner till skolan som börjar kvart över åtta.

Igår var vi faktiskt på Venice Beach, men det var dåligt väder så man kunde ju inte steka. Men vi gick ner till stranden, den stranden är ju liksom känd för alla sina kändisar och alla som ligger och pumpar muskler där vi vi sa, men hallå vi måste ju ha kort på nån sådan men det fanns typ inga där den dagen. Senare så hittade vi en som såg ut som en kändis men han spelade amerikans fotboll på stranden med sina vänner, så vi sa, ja men han går bra att ta kort på då.
så två av oss tre ställde oss med ryggen mot han så det såg ut som vi inte tog kort på honom... men sen hörde vi en röst... Do you wanna take a real one?
HAHHAH åh nej, pinsamt värre!
jag skrek till baka, YEAH!!
Men sen gick vi för vi tyckte det blev så pinsamt haha.
Men i alla fall jag inviterat  ett par sol glasögon.

PS kort kommer hemma i sverige

Kommentarer
Postat av: Kristin

ååh! det är ju venice beach som snoop dogg sjunger (eller aa rappar då) i california gurls.

"I love the Bay, Just like I love L.A, VENICE BEACH,And Palm Springs" du vet :D:D cooooolt!

2010-07-10 @ 16:38:05
Postat av: Majah

hihi joho då det vet jag allt, men herregud jag tror näsan varenda person där gick på droger alltså xD

2010-07-11 @ 05:15:59
Postat av: Kristin

hahahahha, varför då? :O

du får lova mig att du inte gör det när du kommer hem!! haha ;D

2010-07-14 @ 18:17:18
Postat av: Majah

haha, du ska bara veta hur alla var xD

2010-07-15 @ 07:29:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0