7 dagar kvar



Runt middag fick jag ett sms att folktandvården att jag jag inte skulle glömma bort att komma till dom imorgon bitti klockan 9.20 för att spänna tandställningen, men det konstiga är att jag inte har fått någon tid av dom innan. Men jag vet inte riktigt om jag hinner, för imorgon är det en stor dag, för det är då Kristen Stewart kommer till Sverige. Och då ska vi sitta där redo med kikare och kamera minsann! 
En sak till Kristin ringde nyss och sa att det skulle bli uppträde med, och en av dom var....... Eric Saade, asså jag lovar det här är mitt lyckoår.
Vi ska väl åka runt tio tiden till Stockholm för det börjar klockan sex och håller på till åtta, men innan kanske vi ska hinna äta lite och kolla i några affärer, jag ska se om jag hittar några cykelbyxor med spetts. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0