dan före dan

hoho nu är det nära, jag kom precis ut från duschen, måste ju liksom förbreda lite för morgondagen.
Dessa saker är checkade 
  • klänningen upphängd
  • Tagit fram smycken
  • kollat om frisyren är godkänd
  • checkat vilket smink som ska användas
  • kollat vilka gäster som tackade nej till Vickans bröllop, haha (a)
Just det idag var det ju avslutnings middag, maten var det endel som klagade på! Men jag tyckte att den var helt okej kanske lite fettig kyckling menmen..
Jag måste vara säga att Sanna och Kristin var väldigt duktiga vädar under middagen! Och ett stort grattis till Sanna som vann bästa kvinnliga huvudrollen av alla filmer som var med i filmfestivalen.

Nu tror jag att jag ska gå och lägga mig och läsa Bree Tanner.
Sleep Well!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0