En bit på väg

Så nu har jag kommit hem från den nedrans fotbollsmatchen som jag var och kollade på, jag ångrade att jag följde med.
I morse vaknade jag ungefär klockan halv tio men gick inte upp förens tio, äntligen får man sova ut lite, för det är ju det sommarlovet är till för liksom.
När mamma slutade jobbet vid tolv tiden så åkte vi iväg och uträttade lite ärenden på stan, och när vi kom hem stannade vi vid postlådan, och då fick jag se att mitt deltagarbevis hade kommit om språkresan som jag åker på om drygt två och en halv vecka. Så det är jag väldigt glad över, nu när man har det i handen så känns det som det inte alls är långt kvar! 

Och sedan igår kväll låg jag och snackade med Marcus från USA som inte alls bor långt ifrån där jag ska bo i CA, så han erbjöd sig att komma och hälsa på mig där, det började med att sanna snacka med honom genom en sida på Internet sedan så utvecklades det så att vi också började prata med varandra och det är jag glad över. Så det ska bli jätte spännande att träffa honom, jag är verkligen skit nervös för det mötet kan jag säga!! Därför att jag inte jätte bra på engelska så det kan ju bli teckenspråk eller något liknande haha, nevars men.. men jag kan bara inte fatta det, men han är i alla fall jätte trevlig.



På bilden kan ni se hur min dag kommer se ut från och med när vi flyger ut från Göteborg och landar i Los Angeles. Något att bita i kan man säga. (Om ni ser)

Nu är Kristin och jag på G att beställa Twilight event fan biljetter på blocket tills dom kommer hit till Stockholm den 21 juni. Bara hon får tag i denna person som har dom, för jag själv vågar inte ringa - det är läskigt haha.
Hoppas dom verkligen inte är sålda, för då gråter jag.


Aja ni får ha det bra framför tv nu när det är fotbolls VM.
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0