13/6


Nu kom jag precis hem från min springrunda, idag var det väldigt jobbigt! mina ben är som spagetti. Men man ska inte klaga.
Jag tycker det har varit jätte konstigt väder sol..regn..sol..regn..bikini..kläder..bikini..kläder.
Men cassi jag jag passade på att åka upp till stan när det var fint väder, jag köpte inget, men cassi shoppade som en galning!
Ni vet vi har tagit reda på lite om en linje i Linköping som jag är lite intresserad av,fick lite råd av en som heter Linn som ska på språkresa tillsammans med mig och den linjen kallas IB gymnasiet. Det är en linje som det är enbart lektioner på engelska, lite häftigt faktiskt. Så på torsadag ska jag in och göre lite tester, matte test på 2 timar och engelska test på 3-4 timmar. Huh kommer bli jobbigt värre! 
Så nu sitter jag och tränar på att skriva engelska uppsats (Y)
Men det kan bli lättare att komma in på College och få stipendium och så har jag hört :D

Kommentarer
Postat av: Sigrid

Är det på katedral eller?:D

2010-06-14 @ 21:28:25
URL: http://siigrids.blogg.se/
Postat av: Sanna

men vafaan Majah :o

Ska du gå där ?!

2010-06-15 @ 15:30:22
URL: http://ladiesfirst.blogg.se/
Postat av: Anonym

sanna: ja kanske :D

sigge: yes det är det!

2010-06-15 @ 19:45:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0