rid tur

OBS!!! mitt långa inlägg sparades i utkastet igår så jag lägger upp det nu istället.


ÄNTLIGEN HAR VI TWILIGHT FAN EVENT BILJETTER, JAG ÄR HUR LYCKLIG SOM HELST!!!
När vi köpte dom på blocket så stod det att dom kostade 200 kr st men sen så skickade hon ett sms till Kristin och sa att det var så många som ville ha dom, så hon undra om vi fortfarande ville ha dom om dom kostade 300 kronor. Så det slog vi till på. Men satana perkele om hon höjer dom nu asså, men jag tror att hon inte kommer göra det.



Igår följde vi med Cassi till stallet, lite skrämmande faktiskt för jag är ju inte en sån där häst fantast precis. 
Först fick vi ryckta hästen som vi skulle rida, en väldigt slö häst, med det är tur det som sagt, för det är nog bäst för oss som inte är så vana.
Kristin började rida, haha hon var så gullig när hon satt där och guppade. Men man kanske inte ska skratta för mycket för det kommer ju en tid när jag med ska sitta på den.
Näste man som skulle rida var Elin i gummistövlar, sött sött.
Men medan dom andra red så tränade jag på att få in den rätta takten för står ni, för att verka lite bättre än dom andra så klart haha.
men när jag hade ridit klart så var jag ganska nöjd efter min insats, för att vara första gången det här året liksom.
Måste bara lägga till en sak, jag red två varv på Cassis farliga Dandy med, lite osäkrare för han är lite galen emellanåt. men det gick bra i alla fall.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0