8 dagar kvar

söt jag vet (A)

Ville bara lägga till " håret är inte så orange i värkligeheten " /Elin
haha jag gillar den här bilden hårt asså, vist elin eller vad säger du? :P

Wooow, jag kollade in Sara Montazamis blogg nu för några minuter sedan. Och rätts som det var så hade hon skrivit om mig i sin blogg. Det är det coolaste! Liksom jag det största fanet av deras familj! WOW säger jag bara!

Idag har jag och Elin stått vid vätternrunda målet typ hela dagen, från klockan elva till tre-fyra tiden. Inte dåligt av oss, men jag hade rejält ont i fötterna just nu!
Här kommer lite bilder från idag, världens snyggaste bilder.
Plus att vi såg en snygging där som vi tog kort på, men jag vet inte om jag vågar lägga ut det kortet haha.

Aja måste väl säga grattis till Viktoria och Daniel på deras bröllopsdag, jag lovar ett sådant bröllop ska jag med ha!

Kommentarer
Postat av: elin

mitt hår hahaha-.-

så jäkla snygga är vi :D<3

2010-06-21 @ 00:11:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0