Galenheter



yeeeeeees, idag var den sista av dom sista riktiga skoldagarna i nian på södra skolan i hela mitt liv, kan ni tänka er! För det kan inte jag.

Plus dagens väder var ju pricken över i :t
Så när jah kom hem vid kvart i två någon gång så smsade jag Sanna och fråga om hon ville ge mig lite sällskap under solen idag, och så blev det hennes första dopp i vättern för det här året.
När det blev lite svalare i luften så så tog vi fram det hemliga vapnet - kameran. haha.

jump, jump everybody jump..
Sanna says the same.
Det här är bara en början..
Bjuder på denna snygga bild haha.
Sanna njuter av utsikten.

Jovars, det börjar bli lite läskigt.
Men det tycker inte hon..
Men jag försökte att inte spela rädd.
Sanna är galen, men cool med sina brillor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0