TWILIGHT FAN EVENT

HEJHEJ!
ja som sagt igår var man ju på hovet och kollade på twiligt fan event. och det var så hiiiiiiiimla bra asså.
Vi tog inte så många kort för Kristin filmade typ allt ! Vi får se om jag lyckas lägga upp någon video senare sen
Men här är några kort.





Fick syn på en skylt på H&M i stockholm!


HAHA, jag och en kille som jobbade på en restaurang som en av våra mammor tyckte att vi skulle satsa på, jag måla över med rött för min mun var så ful på bilden!


TAYLOR LAUTNER! Min pil syns inte så bra, men där är han i alla fall.


KRISTEN STEWART, hon står bredvid en livakt som "håller om" henne.


TAYLOR LAUTNER, Kolla vad nära vi kom!! Men det var en lampa som lös åt vårt håll då, så fick ingen bra bild.  


åh kolla, här står jag med Edwards Volvo.


Kristin med Edwards Volvo!


Förbandet, "not without greace". Bra var dom!

Kommentarer
Postat av: Jelena

GILLAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D

2010-06-22 @ 21:49:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0