Bree Tanner


Nu dom här närmaste dagarna har det inte blivit någon uppdatering för min dator har inte funkat plus att jag inte har varit hemma, så såg det ut för mig. Det har ju varit så sjukt bra väder ute så man har ju inte velat sitta vid datorn så mkt i alla fall.

Grattis Sverige på nationaldagen, hoppas du har haft en bra dag!
I morse var vi på maxi och handlade, rätts som det var så kom jag på "Bree Tanners andra liv" så den ligger så fint uppställd i mitt rum och väntar på att bli läst.

En snabb sammanfattning av dom ej uppdaterade dagarna.
I fredags så var våra långa nya kompisar här. Det var nice! jag lovar vårt gäng ökar varje gång vi ses men det är bara trevligt haha. Vi badade/vattenkrig och lite allt möjligt.
Lördag där tillbringades kvällen hemma hos familjen Nilsson, ja där tillverkades Oskar och Johan long board. Jag diggar den hårt, det var bara det att först så svängde den åt fel håll med det var ingen match för dessa män att fixa det problemet. Så till slut så blev det som en sprillans ny (a)

Nu ska jag väl försöka att titta på lite Vampire Diaries eller One Tree Hill om det funkar. puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0