2 weeks left

TjaTja!

Jag är så glad att det är så varmt att man kan bara gå i bikini, och idag så har temperaturen varit uppe i 10 graden i Vättern faktis. Så så fruktansvärt kallt är det inte i alla fall hah.
Idag har man fått lite färg på kroppen med, man måste ju passa på att pressa varje minut solen är framme för man måste ju få lite färg tills skolavslutning minsann, så då vet ni vad jag har gjort idag.

Jag tycker att jag inte har så mycket att skriva om nu för tiden, och det tycker inte jag om så jag måste bli lite bättre på det. 

Igår hann jag inte att skriva så mycket därför uppdaterar jag det nu istället. Fredagen var en kort dag i skolan men den kändes som världens längsta dag bara för att vi har så oerhört tråkigt och långa lektioner. Men i alla fall på kvällen så kom sanna och kristin hit det var mysigt, godis från godishuset och Twilight spelet som Kristin köpte i stockhom. Men spelet var på engleska och det var ingen lätt engleska heller, så vissa av os hade lite problem kan man ju säga hah.
Under tiden vi spelade så satt sanna and me och smsade för fullt, och det ledde till att vi har fixat en partner att gå med på skolavslutningen, så nu är det fixat med. 
Aja nu ska jag gå och kolla på en princess film men en liten flicka som är hos oss just nu
Bye!
j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0