21/5


Igår var vi i stockholm och det var jätte trevligt, men så jäkla varmt asså!
Men man ska ju inte klaga när värmen har kommit.
Vi fick ju inte så mycket fritid i stan eftersom vi var på riksdagen och det tog väldigt lång tid, men det gjorde inte så mkt för jag viste att jag inte kunde köpa något i ala fall för jag har inga pengar med mig för dom ska jag spara till L.A i sommar.
Ditvägen tog ca 3 timmar, hemresan däremot tog 5 timmar, för såklart så fastnade vi i bilkö som tog en timma. Usch säger jag bara, så himla långtråkigt.
Just nu är sanna här och vaxar benen. HAHAHA.
Och en sak kan jag säga, hon tycker inte det var s speciellt skönt!

Jo, en sak till som var så himla awesome, christian i vår klass han är typ det största fan:et av Kissie som finns. Han pratar varje dagom henne och vem tror ni inte han träffa, jo Kissie.
Snacka om lycka/tur.

Hej då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0