29/5

Nu snart om drygt en halv timme ska jag och några kompisar dra iväg till Vadstena och umgås med lite trevligt folk, det var väldigt länge sedan jag träffade dom så det ska bli kul.

Igår han jag tuvärr inte uppdatera för det var verkligen fullproppat schema hela dagen, men kvällen var jättetrevligt, då befann vi oss i gammla stan men våra partner till avslutningen, ni vet man måste ju lära känna dom lite innan haha.
Vi hyrde lite filmer, pratade  och skrattade, det var i alla fall en lyckad kväll.
Nu känner jag mig lite stressad så jag hinner inte skriva mer för jag ska förbreda mitt grillspett tills vi ska iväg.
Pusspuss Have a nice day ! 

Kommentarer
Postat av: linn

hej fin blogg :) besäök gärna min o kommentera, kraam.

2010-05-29 @ 17:43:00
URL: http://liinnssaann.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Ha en bra kväll :)

2010-05-29 @ 17:43:16
URL: http://notimetocry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0