Kläder


Ja när vi var i stockholm, så passade vi på att gå lite på stan med, som alldid är trevligt.
jag införskaffade :

-En svart långärmad tröja från H&M
-En glitterkavaj från H&M
-Ett linne från Zara
-En svart hålig tröja från Weekday
-Ett par avslutnings skor (inte med på bild)

När vi var på väg till Topshop så gick vi förbi plattan då såg vi Idolkön, den var lång, inte så frästande att stå i faktist. Jag önska dom alla lycka till!
Nu snart ska mamma och jag ut och springa, för jag känner att jag måste förbreda mig lite inför coopers test som är i slutet av maj.

Kommentarer
Postat av: Kristin

Oj! Den där kön ser mycket längre ut än den som va i Karlstad, hehe.

2010-05-10 @ 22:35:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0