sommarsol



Tjaba!

Maj är väl välkommen, det är på tiden att sommaren ska komma nu tycker jag, och det fick vi ju smaka av lite idag minsann.
Idag har jag bara slappat och haft det skönt, vaknade ungeför runt nio tiden och gick upp och åt frukost. Solen sken och då bli man på bra humör.
Efter frukosten så tog jag på mig shorts och t-shirt, men då mäsrte jag att det inte var nåt som stämmde, mina ben dom var ludna som attan så var tvungen att fixa om lite sådär, klarar inte av att ha bara ben utan ha rakat dom haha.

måste bara nämna lite om valborg, ävenfast vi kom fema på rock fatt så gör det ju ingenting, vi gjorde ju det för en liten rolig grej för att vi ska sluta nian liksom. Efter det var klart så drog vi hem till sannas place och hade väldigt roligt med vinnnarna från rocka fett och lite folk från vadstena.
Det var en väldigt lyckade kväll, hoppas att det blir av snart igen.
ses.
Hoppas det inte gjorde nåt för att jag snodde dina bilder sanna



Triller - michael Jackson

Kommentarer
Postat av: Sanna

Varför skulle det göra nått?^^



Kul vare !<3

2010-05-03 @ 16:55:43
URL: http://ladiesfirst.blogg.se/
Postat av: Sigrid

HAHAHA lite ludna sådär :)

det var mycket trevligt :)<3

2010-05-03 @ 17:04:39
URL: http://siigrids.blogg.se/
Postat av: Anonym

sanna: ingenvetingenvet, ja det var det värkligen <3



sigrid: hahaha vadådå dom var ju det ;)

2010-05-04 @ 21:24:32
URL: http://majahdisland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0