Fågelskit

Idag började vi klockan tio, så jag kunde äta frukost ute för det hann att bli ganska varmt.
Så när jag satt där och åt så fick jag nåt litet på mig, hmm.. vad är detta för något. Tänkte inte mer på det.
Sen typ fem minuret innan jag skulle cykla iväg satt jag i solen på verandan, då vettni dåkom VÄRSTA blaffan av fågelkit på min nya fina linne! USCH VAD ARG JAG BLEV. säger som andera "jag vill bara skuta skallen av dom" just i den sekunden.
Så himmla äckligt när pappa kom hem sen då sa jag vad som hade hänt, då sa han att han med har blivit anfallen av dom två gånger och blivit nerskiten.
Så nu för en stund sedan så plockade pappa på sig regnkläder, skyddglasögon och gummistövlar, och tog bort fågelboet och slängde det i sjön, när han kom in så brättade han att det var sex sycken levande fågelungar som han också kastade i. Aja lika bra att  bli av med dom (a)

Kommentarer
Postat av: andrea

hahahaha! xD

2010-05-12 @ 18:10:34
URL: http://filippina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0