24/5

tjena mittbena!

Nu har jag precis kollat klart på Norska Hollywoodfruar, fast jag måste säga att det inte alls lika bra som svenska, inte lika glamoröst, lyxigt och en sak som var katastrof ingen var blond. oh my gud!!!
Jag håller mig nog till Svenska hollywood fruar istället dom är mycket goare och gladare som Maria Montazami, hon är min största idol, jag svär !

Ja idag tycker jag att det har varit en ovanligt rolig dag men jag vet inte varför, kan bero på mycket skratt i skolan, JAG ÄLSKAR MINA TJEJER <3

Nu snart ska jag sova men först ska jag försöka ladda hem sex and the city 1, så man freshar upp minnet till man ska se 2:an.
Godnatt.

Katy Perry - California Gurls

Kommentarer
Postat av: andrea

Såg också norska Hollywood fruar det stämmer allt du sa! Det sög asså xD

2010-05-24 @ 23:15:48
URL: http://filippina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0