veckoplanering


Tjoho imorn ska vi ta spex-foto, och vi har tema 50-talet till 2010.
Cassandra och jag ska vara 50-tal då. Det har varit lite svårt att hitta käder faktist, men nu äntligen har jag hittat min snygga outfit. Men jag väljer mellan två, det är så himla svårt för båda är snygga. Tuvärr så kan jag inte lägga ut och visa bilderna för då bli det ingen överaskning imorn. hihi.
Men en sak kan jag säga jag ska ha tunnel-lugg, jag älskar den.

Måndag: studiedag
Idag har varit den dagen i hela högstadiet som vi har haft flest prov på tror jag.
-Matteprov
-SO prov
-Nationellt i biologi
-Idrottsprov

Onsdag: spexfoto.
Torsadg: Stockholm
Fredag: halva dagen kompledigt

Som tur är så bli det en ganska bra vecka i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0