Äntligen tv!

Idag kunde man andas ut en stund inga speciella läxor så det blev att luta sig tillbaka i soffan en stund, eller rättade sagt en ganska lång stund. För jag måste säga att det var skit bra program på tv idag!
- Halv åtta hos mig
- Idol
- Berg flyttar in
- välkommen åter

Så nu ska jag återgå till att göra lite nytta eller vad man säger, för vi har i läxa att läsa en bok tills nästa fredag tror jag. Och jag har boken : Grabben i graven bredvid. Faktist så valde jag den för den var relativ kort. 


Kommentarer
Postat av: kristin

Ojoj, du va vaken sent igår ;)

2010-09-23 @ 14:23:11
Postat av: Majah

jo men jag vet, lite förvånad själv faktist!

2010-09-23 @ 17:33:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0