Platen Here We Come!


okej idag var vi på Platenskolan och kollade lite, vi var med en naturklass tills klockan 12 eller nåt. Men det var verkligen super. Klassen var pricken över i. Kanon bra!!
Jag tror vi pratade mer med alla än vi någonsin gjorde med vår förra klass på Carlsund. Så för några timmar sedan så skrev vi ut papper på nätet och så fyllde vi i dom och la på på posten. Så hoppas dom kommer fram snabbt för ingen av oss vill tillbaka till denna skola mer. 
Men en sak är osäker och det skrämmer mig, vi kanske inte kommer i samma klass. Jag säger bara det, om vi inte gör det så dör jag, för jag tänker inte gå i någon annan klass! :(


Kommentarer
Postat av: Sanna

YAY, go natur :D

hehehehe..



Det kommer gå bra Majah :)<3

2010-09-02 @ 19:53:24
URL: http://ladiesfirst.blogg.se/
Postat av: Sigrid

PLATEN <3

2010-09-03 @ 15:25:44
URL: http://siigrid.devote.se
Postat av: Majah

Hoppas!

Platen <3

2010-09-05 @ 19:48:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0