Pluggis



Gud vad jag har varit duktig idag! 
jag slutade klockan ett och direkt när jag kom hem satte jag mig med svenska referaten som ska vara klart tills imorn, efter det gjorde jag klar engelska uppsatsen som också ska vara klar imorn och till sist så började jag med biologin som vi ska ha prov på nära onsdag, och det är verkligen massor vi ska kunna. Så idag arbetade jag mig igenom tio sidor och tog ut all viktig fakta och skrev ner det. Efter som nu på gymnasiet så får man inga betygskriterier så det är jätte svårt att veta vad man ska kunna och så.

Wihooo imorn är det fredag och det betyder nollningsfest! Man vet aldrig vad dom kan hitta på.. så det kommer bli spännande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0