Shopping sugen


vad tycker ni om denna?

Åh jag har ångest, jag är i ett stort behov av nya kläder just ju! Och jag får inga mer pengar av mamma och pappa för jag har börjat att få barnbidraget denna månaden, för vi ska se hur det funkar.
Men ännu har jag inte handlat något för dom, bara en kjol för hundra spenn. Men jag ska nog vänta till den 29 september tills jag går in på nellys hemsida och kikar in lite smått och gått och kanske på "Elins moster" för jag skulle vilja ha någon från Classified med. 
En sak jag har klurat ut är att jag hälst inte vill köpa något från gina typ för då är det typ halva stan som har lika dana saker. Men som sagt vi får se vad det leder till.
Nu ska jag fortsätta med lite läxa, ha de gött ;D

Kommentarer
Postat av: Andrea

Det är svårt att leva på studiebidraget.. :(

Gina Tricot är en ''b-affär'' enligt mig, handlar aldrig något där ;)

2010-09-15 @ 19:44:08
URL: http://xiu.blogg.se/
Postat av: Kristin

jag är med shoppingsugen.........

har hittat en bandou/bustier som ja mååååste ha!!! kolla här: http://kenzas.se/2010/09/15/dagens-49/

den är verkligen skiiiiiitsnygg tycker jag :D knappt att jag kan fatta att den är från hm :D

2010-09-15 @ 21:19:47
Postat av: Majah

KRISTIN JAG SATT PRECIS OCH KOLLADE PÅ DEN!!!,JAG LETAR SOM EN GALNING PÅ H&M HEMSIDA FÖR JAG VILL AV HELA MITT HJÄRTA HA DEN DÄRA BUSTIERN, DEN ÄR SÅ HIIIIIIIIIIIMLA FIN

2010-09-15 @ 21:25:10
URL: http://majahdisland.blogg.se/
Postat av: cassi

Vi kan ju beställa tillsammans från nelly =) Dela på frakten

2010-09-18 @ 13:39:53
Postat av: eroooticaaa

Hej! Kolla gärna in min sex & kärleksblogg. Det kan ju vara kul med något annorlunda, roligt och lärorikt:)

Där skriver jag verkligen om allt, och jag har en massa kategorier som för henne/honom, mellan våra lakan, gästbloggare, sexnoveller, kontakta mig, veckans sexställningar, sextips, och massa mer:)

2010-09-18 @ 13:55:02
URL: http://eroooticaaa.blogg.se/
Postat av: ROBIN HOOD - gratis designhjälp

Hejsan!



Kollar runt lite i bloggvärlden i jakt efter lite feedback, undrar vad folk tycker om min blogg, och även om du inte läser den kanske du kan säga något om helhetsintrycket?

K R A M!

2010-09-18 @ 14:24:02
URL: http://robinhoods.se
Postat av: Kristin

hahahahhaha har du varit inne på eroooticaaa.blogg.se än majah? det är nog nåt som passar dig ;) ;) ;) hahahahahhahahahahhahahahahhaha rooooooligt :D :D :D :D :D

2010-09-19 @ 18:31:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0